מדרסים ביו מכניים

שתף מאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מדרסים ביו-מכניים הם מדרסים שפותחו בהתאמה אישית לאחר ניתוח מתקדם של היציבה ושל מבנה כף הרגל על מנת לייצב ולשפר את האיזון בעמידה, בהליכה ובריצה.

מדרס ביו מכני מתייחס למכלול התכונות המכניות בגוף האדם בכלל ובכף הרגל בפרט. מה שמאפיין את המדרס הביו-מכני זה התייחסותו על הכוחות הפועלים על גוף האדם ועל כף רגלו והכוחות שגוף האדם מפעיל על משטח דריכתו ברגע האמת. הבנת הניתוח של “מערכת היחסים” בין כוחות אלו מאפשרת זיהוי בעיות עתידיות הפוגעות בתפקוד המפרקים, הגידים, העצמות והשרירים, ומניעתן. במכון מושקוביץ יש באפשרותנו לאבחן גורמי סיכון עתידיים בכף הרגל על ידי סריקה ממוחשבת מתקדמת למדידת פילוג לחצים בכף הרגל, וכך מתקבלת תוצאה אופטימלית לעיבוד נתונים מדוייקים לבניית מדרס ביו-מכני יעיל.

מדרסים ביו-מכניים מיועדים ל:

ספורטאים, חיילים, אוכלוסיה הסובלת מבעיות כגון סכרת, בעיות ראומטיות, דלקתיות, לחץ על עצמות המפרק (כריות), דורבן בעקב וכדומה. יש לציין שהשימוש במדרסים הינו הכרחי למניעה בעיות עתידיות.

הבדיקה הממוחשבת מסוגלת לאתר בעיות “ביו-מכניות” שעלולות בעתיד לגרום לכאבי גב תחתון, כאבי ברכיים כתוצאה מחוסר איזון בכפות הרגליים, שברי הליכה, כאבי רגליים כלליים, יבלות ועור קשה בכריות כף הרגל ופצעים כתוצאה מסכרת.

מטרות השימוש עם מדרסים ביו מכניים

  • ביצועים טובים יותר בפעילות ספורטיבית יומיומית.
  • פיזור נכון של לחצים המופעלים על כף הרגל.
  • ייצוב ותמיכה באיזור העקב וכך מונעים נקעים, דורבן ולחץ על גיד אכילס.
  • תמיכה אופטימלית למקרים כגון רגל שטוחה, קשת גבוהה ובלימת זעזועים מירבית.
  • הפחתת עומס על חוליות הגב התחתון ואיזור האגן.
  • הפחתת לחץ על מערכת השלד וכמו כל על גידים, מפרקים ושרירים וכן מניעה של שחיקה סחוסים.

בסיס המדרסים הביו-מכניים הוא קשיח בחלקו ועשוי גרפיט או פוליפרופילן, כשהשכבות העליוניות עשויות מחומרים בולמי זעזועים ואנטי-בקטריאליים המנדפים זיעה ומונעים ריח לא נעים.

מאמרים נוספים

שיתופי פעולה

לקולקציה החדשה של נעלי Birkenstock– היכנסו לאתר sandal.co.il קארוט – קניית נעלים באינטרנט חנות נעליים מכוונת המרכזת עבורך את כל המותגים המובילים – Crocs, Emu, כפכפי Rider,

נעלי נוחות למניעת כאבי גב

כאבי גב הם תופעה שמתפשטת בכל רחבי העולם בעשורים האחרונים. כמעט כל אחד ואחת סובלים בתקופות שונות מהלך החיים מכאבי גב. מדובר בכאבים המתחילים כבר

לקביעת בדיקה ללא עלות

מלאו פרטים או חייגו: נתניה- 09-833-8967     חדרה- 04-632-2426